Obecné Provozní
Proč nefunguje spisová služba?
Pro vyřešení vašeho problému s naší spisovou službou je důležité, abyste nám poskytli co nejvíce konkrétních informací. Kontaktujte, prosím, náš helpdesk a podrobně popište, s čím přesně máte potíže. To nám umožní určit, zda jde o chybu v nastavení systému, kterou můžeme okamžitě opravit, nebo zda je třeba se obrátit na naše dodavatele, společnost DERS, pro hlubší technické řešení. V případě, že problém vyžaduje zásah dodavatele, budeme vás průběžně informovat o postupu řešení. Jakmile dojde k vyřešení problému, budete o tom informováni e-mailem nebo prostřednictvím našeho newsletteru.
Proč mi nechodí notifikace?
Vidím dokumenty, které nemám vidět.
Jak pojmenovat spis?
Jak vyřídím dokument?
Nemůžu najít daného uživatele.
Nejde mi odeslat datová zpráva
Nevím jak zařadit správný spisový znak.
Vidím pouze své dokumenty.
Mám dokument k podpisu pana rektora a nevím co s ním dělat?
Jak předávat dokumentu mezi fakultamy, která zůstane na univerzitě?
Co dělat s obálkou na doevidování?